Dennis van den Berge

Begon op zijn vijftiende een eigen webshop voor bikini’s. Verkocht deze onderneming na een paar jaar om Social Catch op te richten: een online-marketingbureau dat zich vooral richt op Facebook. Stopte vorig jaar met zijn studie Small Business and Detail Management aan Avans Hogeschool te Breda, wegens de drukte van zijn onderneming.

Werk op tijden dat anderen rusten: dan voel je geen druk. In de praktijk betekent dat: stuur mails wanneer anderen slapen en slaap wanneer anderen je mails beantwoorden. Over vijf jaar hoop ik internationaal klanten te bedienen. In de rest van Europa en in de Verenigde Staten.

Er is geen enkel succesboek dat ik heb gelezen, behalve Facebook.

Nicky Bron

Binnen Social Catch ben ik dagelijks bezig met het bedenken van content en het adviseren van klanten op het gebied van branding. Met mijn creatieve inzichten en commerciële kennis probeer ik het team te versterken.

Ik ambieer om te groeien in hetgeen waar ik goed in ben en wat ik leuk vind. Ik wil in de toekomst graag een management rol innemen om mijn kennis en vaardigheden door te geven aan anderen.

Don’t stop until you’re proud.

Nina Meijs

Nina vervuld binnen het team van Social Catch de functie Creative Digital Marketeer. Ze is de communicatiespin binnen het team, hiernaast focust zij zich op de Facebook marketing en het adviseren van klanten.

Naast het persoonlijke contact met klanten vind ik het geweldig dat ik mijn creativiteit kwijt kan in het meedenken met klanten en het opzetten van hun online marketing, dit zorgt ervoor dat geen dag hetzelfde is! Ooit wil ik graag gaan reizen om de wereld te zien.

Veni, Vidi, Amavi.

Ted Mooyman

Zoals mijn beste vrienden mij beschrijven: Een impulsieve man met een groot hart voor wat hij doet en voor de mensen om zich heen. Ow ja en hij is gek op koffie & koffie – zijn kat en het drankje.

Ted in 5 woorden: Eerlijk, ambitieus, betrokken, eigenwijs en ondernemend. Door zijn enthousiasme voor ondernemerschap en zijn drive om mensen te helpen is hij altijd erg betrokken bij zijn klanten. Een goed gesprek kan altijd.

Er is niks leuker dan samenwerken met ondernemende mensen met passie voor hun vak en een sterke visie.

Lauren van de Wiel

Binnen het team van Social Catch vervul ik de functie van Creative Content Marketeer. Dit betekent dat ik verantwoordelijk ben voor het creëren van content en voor de e-mail marketing die wij voor klanten uitvoeren.

Naast mijn werk bij Social Catch vind ik het heerlijk om magazines en girlboss-boeken te lezen, geniet ik van goede shopsessies en ga ik graag naar de bioscoop of uiteten.

Life begins at the end of your comfort zone.