Webshop optimalisatie

Voor een ondernemer is het vaak lastig om inzicht te krijgen in wat een positieve of juist negatieve invloed heeft op het aantal aankopen via de eigen website of landingspagina. Dit kan door ons team heel makkelijk opgelost worden door middel van conversie optimalisatie.

Het succes van een webshop wordt mede bepaald door de mate waarin de bezoekers overgaan tot een aankoop. Conversie optimalisatie gaat veel verder dan alleen een bezoeker zo eenvoudig mogelijk door het aankoopproces te begeleiden. Hoe meer bezoekers werkelijk overgaan tot een aankoop, hoe meer omzet. Met de kennis en ondersteuning van het Social Catch team zorg je door het toepassen van conversie optimalisatie voor meer omzet uit de bezoekers.

Voor het bieden van een persoonlijk advies en ondersteuning voert het Social Catch team een A/B-testing uit, ook wel bekend als split testing of bucket testing. Een A/B test is niks anders dan het vergelijken van twee versies van een campagne, website of app, om te bepalen welke beter presteert onder de doelgroep. Het uitvoeren van een A/B test is mogelijk op alle mediums en geeft een duidelijk inzicht hoe een campagne, website of app zo efficiënt mogelijke neergezet kan worden.

Opt-ins 75%
Leads 75%
Traffic 75%
Sales 100%
Branding 75%
Conversie 100%