Image Alt

E-mailmarketing

E-mailmarketing

E-mailmarketing is een vorm van direct marketing welke voor verschillende doeleinden kan worden gebruikt. Je kunt e-mailmarketing inzetten om bijvoorbeeld de klanttevredenheid te verhogen, om verkoop te stimuleren of om de customer journey beter op te volgen en grotendeels te automatiseren. Een groot onderdeel van e-mailmarketing is marketing automation. Marketing automation draait om het slim omgaan met de data die binnenkomt en daarop kunnen reageren. Zo zorg je ervoor dat de content die de lezer ontvangt relevant is en op het juiste moment in de juiste inbox terecht komt. De mails worden namelijk getriggerd door het gedrag van jouw (potentiële) klant. Door gebruik te maken van deze technische mogelijkheid kunnen leads op een efficiëntere manier omgezet worden in sales.

Onze specialisten ondersteunen je in het opbouwen van jouw e-mailmarketing en marketing automation. Social Catch werkt hiervoor met MailBlue, ons reseller-platform van ActiveCampaign. Daarnaast kijken wij op strategisch niveau mee waar de funnel kan worden geoptimaliseerd. Onze specialisten zijn altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, zodat deze waar nodig kunnen worden geïmplementeerd.

DSC_0703v2

Veel van onze klanten hebben één keer per kwartaal intensief contact met ons om nieuwe ontwikkelingen te bespreken.

De voordelen van e-mailmarketing

Bereik je doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap.

Onderbouwd en uitgebreid advies over de gehele funnel.

Segmenteer je doelgroep op basis van gedrag.

Maak leads warmer middels marketing automation.

Wij zijn gek op koffie. Ben je in de buurt, dan drinken we er graag een met je!

Benieuwd naar hoe we jouw onderneming naar een hoger level kunnen tillen?

Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op.