Facebook advertising

Door het gebruik van Facebook advertising wordt jouw advertentie zichtbaar voor jouw specifieke doelgroep. Het belangrijkste van adverteren is om de juiste advertentie, op het juiste moment te tonen, aan de juiste persoon. Daarnaast is Facebook geschikt voor remarketing, waarbij een campagne kan zorgen voor het vergroten van naamsbekendheid, meer volgers of meer verkopen.

Voordelen gebruik van Facebook advertising:
· Goede ondersteuning van andere (online) campagnes.
· Genereren van meer bezoekers, leads en conversies.
· Hoog bereik onder de juiste specifieke doelgroep.
· Mogelijkheid met een laag advertentiebudget in te stappen.
· Helder inzicht in de effecten van jouw advertenties.
· Analyses uitvoeren aan de hand van de verkregen informatie.
· Mogelijkheid tot interactie met de doelgroep.
· Geschikt voor remarketing.

Social Catch verzorgt gerichte campagnes op Facebook vanuit jouw eigen account. Je behoudt hierdoor zelf de controle en je hebt daardoor altijd inzicht op de effecten van jouw advertenties.
Binnen de advertenties zijn er verschillende mogelijkheden en met de belangrijkste doelstellingen voor ogen, bespreken wij graag de verschillende mogelijkheden.

De volgende doelstellingen zijn onder andere te behalen aan de hand van Facebook advertising:
· Het promoten van de eigen website.
· Het genereren van naamsbekendheid.
· Product Introduction.
· Het creëren van meer volgers op jouw eigen Facebook-pagina.
· Het promoten van specifieke berichten.
· Het promoten van Facebook Apps of acties.
· Sales realiseren.

Leads 75%
Opt-ins 75%
Traffic 80%
Sales 50%
Branding 100%
Conversie 50%