Dennis van den Berge

Jezelf kunnen zijn en doen wat je leuk vindt zijn misschien wel de belangrijkste punten die mij omschrijven. Een perfecte wereld bestaat niet, maar je kan er wel over dromen. Door te dromen maar vooral ook te doen, leer je wat je leuk vindt en waar je goed in bent. Niet alles lukt en vind ik leuk, maar ik leer er veel van. Ik hou niet van stilzitten, daarom doe ik het.

Zo ontdekte ik m’n passie voor koken, het liefst uit de Italiaanse of Japanse keuken. Ik eet veel rauwe vis, in combinatie met groente. Ik voel me er fitter en energieker door. Oh en geloof me, ik eet nog steeds McDonald’s haha.

Ik reis veel binnen Europa en Amerika. Zowel voor werk als vakanties, als ik maar vlieg. Zodra ik op een luchthaven kom laat ik alles los, ontspan ik en geniet ik van een reis, vooral in de lucht. Even niet continu berichtjes om je heen. Een schrijfboekje of tijdschrift en ik ben in m’n element.

Verder hou ik van sport. Ik kijk het vaak, en denk dan meteen misschien moet ik ook even sporten. Dus hup hup, naar de sportschool.

Binnen Social Catch probeer ik altijd de balans te zoeken tussen alle onderwerpen en werkzaamheden die voorbij komen. Ik ben dan ook wel een nerd. Ik geef enorm veel om het team, de kracht die we als team hebben gecreëerd door specialismen op elkaar aan te laten sluiten is iets wat me trots maakt, dat hebben we samen gedaan.

Er is geen enkel succesboek dat ik heb gelezen, behalve Facebook.

Ricardo Puriël

Begin november ben ik begonnen aan mijn nieuwe uitdaging bij Social Catch als Online Advertiser/Marketeer. Met een achtergrond in SEA kan ik me nu verder ontwikkelen op het gebied van Social Advertising wat mij erg interesseert.

Georganiseerd, nieuwsgierig en een luisterend oor. Dat zijn de begrippen die mij als persoon beschrijven. Ik haal mijn energie uit het analyseren van data en het creëren van strategisch nieuwe kansen. Vanuit mijn opleiding en werkervaring heb ik een passie ontwikkeld voor de online markt. 

Graag spendeer ik mijn vrije tijd aan mijn familie, vrienden en de sport basketbal. 

Tijdens mijn eerste weken bij Social Catch heb ik mogen ervaren hoe veelzijdig de online werkzaamheden zijn. De dagelijkse ontwikkelingen en werkzaamheden zorgen ervoor dat ik mij volledig kan ontwikkelen tot een expert op het gebied van Online Advertising. 

Het ontwikkelen van creatieve ideeën vanuit gegenereerde data, hier haal ik mijn energie uit. 

Nina Meijs

Binnen het team van Social Catch vervul ik de functie van Creative Digital Marketeer. Dagelijks denk ik strategisch mee met klanten en ligt mijn expertise bij Facebook advertising waarbij ik campagnes opzet, analyseer, optimaliseer en advies over uitbreng. Persoonlijk betrokken te zijn bij klanten, het persoonlijk contact met de ondernemer zelf en het creatief op zoek te gaan naar oplossingen geeft me energie. Het is geweldig om te zien hoe een ondernemer begint en hoe een onderneming zich ontwikkelt met onze ondersteuning.

Een dag is nooit hetzelfde waarbij er altijd afwisseling is tussen mijn werkzaamheden en ik mijn creativiteit kwijt kan. Hiernaast krijg ik vooral veel energie vanuit het team en onze manier van samenwerken. Naast een vriendschap waarbij we veel met elkaar kunnen lachen en ik meestal net iets te hard lach, zijn we goed op elkaar afgestemd waardoor we elkaar inspireren en snel kunnen schakelen. Het is onze manier van werken wat ons juist net dat inzicht geeft wat meerwaarde biedt bij een klant, als we het dan niet over eten hebben. Mijn vrije tijd spendeer ik met mijn vriend, familie of vrienden. Ik kan genieten van een goede wijn, boek, film, serie, muziek of mijn Nintendo Switch. Zelf wil ik graag nog gaan reizen om de uniek plekken van de wereld te bezichtigen.

Details create the bigger picture

Nena Verhoef

In juli 2018 ben ik gestart bij MailBlue als allround online marketeer. Juist, niet bij Social Catch dus. Maar ik zit samen met het team in het kantoor en we werken nauw samen. MailBlue is namelijk een e-mailmarketing systeem waar ook Social Catch en haar klanten veel mee werken. Ga je dus samen met Social Catch aan de slag met e-mailmarketing, reken er dan maar op dat je mijn naam vaker voorbij gaat zien komen. Ik houd me namelijk dagelijks bezig met de support van MailBlue en help daarnaast mijn collega’s met het uitdenken van funnels en het inrichten van accounts.

Ik word blij van het uitpuzzelen van vraagstukken en het fijne is; ik kan hier altijd met mijn Social Catch collega’s over sparren. Daarnaast is de sfeer hier ontzettend fijn en voel ik me, ook al werk ik voor een ander bedrijf, écht onderdeel van het team.

Meedenken met klanten bij het uitzetten van een e-mailmarketing strategie, dat vind ik tof!

Thom van Dorst

Binnen de club van Social Catch help ik een reeks ondernemers online uit te blinken bij hun doelgroepen. Ik zet voor hen campagnes op en zorg dat deze zo optimaal mogelijk blijven presteren. Verder denk ik dagelijks strategisch met hen mee om de volgende stappen te bepalen en continu indruk te maken binnen hun markt.

 Verder bouw ik voor ondernemers dashboards waarmee zij eenvoudig en snel inzicht hebben in hun online activiteiten. Dit scheelt hen veel tijd, zodat zij zich vol op hun eigen business kunnen focussen. Wij kunnen hierdoor aan onze kant in één oogopslag onderbouwd adviezen geven en bijsturen. De cijfers liegen niet ;-).

Om ondernemers verder online te helpen zorg ik ervoor dat zij op Facebook uitblinken bij hun doelgroep(en). Ik zet voor hen campagnes op en zorg ervoor dat deze optimaal presteren.

Samen met ondernemers de vruchten plukken van een intensieve samenwerking: dat geeft me écht energie!