LinkedIn advertising

Door het gebruik van LinkedIn heb jij jouw zakelijk doelgroep binnen handbereik en breng je jouw onderneming onder de aandacht bij bedrijven of mensen werkzaam in variërende branches.

Voordelen van het adverteren via LinkedIn:
· Diverse interessante business to business mogelijkheden.
· Groot bereik van de doelgroep.
· Gericht adverteren op basis van diverse factoren.
· Alleen betalen per klik (CPC).
· Groot inzicht in het resultaat.

Adverteren op LinkedIn kan voor jou als bedrijf, zeker als je je richt op de zakelijke markt, zeer interessant zijn. Het is zeer effectief, maar vrij kostbaar. Social Catch biedt, met jouw doelstellingen in gedachte, ondersteuning in een slimme aanpak.

De volgende doelstellingen zijn onder andere te behalen door middel van LinkedIn Ads:
· Het generaliseren van naamsbekendheid.
· Het vergroten van de vindbaarheid van jouw bedrijf.
· Producten of diensten promoten.
· Het generaliseren van meer traffic naar de officiële website.
· Nieuws onder de aandacht brengen.
· Het vergroten van het aantal volgers op jouw LinkedIn bedrijfsprofiel.

Leads 100%
Opt-ins 90%
Traffic 70%
Sales 50%
Branding 100%
Conversie 50%