Nieuwsbrief

De content voor een nieuwsbrief is erg belangrijk. De tekst moet sterk zijn en de beelden moeten ook pakkend zijn. Binnen het eerste oogopslag zal de aandacht van de huidige en toekomstige klanten getrokken moeten worden. Heb je eenmaal de aandacht van de klanten, dan kan er geïnformeerd worden en een call-to-action worden toegevoegd.
Dit bereiken wij door middel van de volgende punten:

1. Sterk en passend beeld
Een sterk en passend beeld zorgt ervoor dat de lezer snel door een nieuwsbrief heen scant en op basis van de titel en afbeelding de keuze maakt of hij en/of zij door wil klikken, of de rest van het artikel wil lezen.

2. Sterke content
Content: Content gaat over de inhoudelijke tekst van de nieuwsbrief. Wanneer de nieuwsbrief wordt gelezen is het belangrijk dat de juiste content wordt gebruikt, dit houdt in dat er alleen teksten worden gebruikt die ertoe doen en de klant overtuigen van jouw product of dienst. Het team van Social Catch kan je ondersteuning bieden bij het creëren van de juiste content voor jouw nieuwsbrief.

Call-to-action: Het doel van de nieuwsbrief is om de huidige en/of toekomstige klanten over te halen tot een call-to-action. Met een call-to-action wil je jouw klanten ertoe zetten om actie te ondernemen. Dit kan bijvoorbeeld een bezoek aan de winkel zijn of een klik op een button.

Cijfers: Hiervoor kun je kiezen als je graag bedrijfsinformatie wilt delen met klanten of aandeelhouders. Met het delen van cijfers kan je klanten op de hoogte houden van ontwikkelingen binnen jouw organisatie. Dit haalt onzekerheden weg bij je klanten en aandeelhouders. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een infographic. Het grafisch team van Social Catch, kan voor jou verschillende templates bouwen die aansluiten bij jouw huisstijl.

Trends: Als ondernemer heb je een voorsprong als je op de hoogte bent van de snelle ontwikkelingen en trends binnen jouw branche en markt. Dit kan je communiceren naar je klanten. Hierdoor krijgen klanten het gevoel dat jouw organisatie up-to-date is. Het Social Catch team beschikt over trendwatchers die graag met jou mee kijken naar de ontwikkelingen binnen jouw branche.

Nieuwe projecten: Wij van Social Catch begrijpen dat jij als ondernemer graag successen deelt met jouw klanten. Dit geeft de klanten meer inzicht in de huidige projecten, doordat je laat zien dat het goed gaat en dat er veel nieuwe projecten worden binnengehaald. Deze aanpak enthousiasmeert de huidige en toekomstige klanten voor een samenwerking met jouw bedrijf.

Leads 75%
Opt-ins 75%
Traffic 80%
Sales 100%
Branding 80%
Conversie 100%