Retargeting

Als jij wilt dat jouw product en/of dienst onthouden wordt door jouw klanten moet je er voor zorgen dat dit vaker terugkomt bij de doelgroep, zodat dit niet wordt vergeten. Dit kan gedaan worden door middel van retargeting. Door middel van retargeting is het mogelijk bezoekers van jouw website opnieuw te bereiken met beeld of tekstadvertenties via websites van derden.
Binnen retargeting wordt er onderscheid gemaakt tussen behavioral targeting en interest based targeting. Beide mogelijkheden inventariseren de interesses van bezoekers aan de hand van het surfgedrag op een netwerk of website. Op basis van de verkregen data worden er vervolgens passende advertenties getoond aan potentiële klanten. Retargeting werkt via Google AdWords. Het Social Catch team beschikt over specialisten die deze marketingtool optimaal voor jouw onderneming kan inzetten.

Via de volgende mediums is het mogelijk retargeting toe te passen:
· Facebook
· Youtube
· Twitter
· Instagram
· Display advertising
· TMG

Leads 100%
Opt-ins 100%
Traffic 100%
Sales 100%
Branding 100%
Conversie 100%