Twitter advertising

Met het advertentieprogramma van Twitter is het mogelijk diverse tweets of accounts te promoten. Hierin worden berichten onder de aandacht gebracht bij een specifieke doelgroep. Daarnaast is het mogelijk om via Promoted-Trends in te spelen op actuele gebeurtenissen, hiermee wordt jouw account onder de aandacht gebracht bij een groot publiek.

Adverteren via Twitter is zeer flexibel. Een campagne kan continu worden bijgestuurd en kan je zelf een budget kiezen. Dit brengt ook verschillende voordelen met zich mee zoals:
· Gericht adverteren op basis van interesses.
· Interactie met jouw doelgroep.
· Specifieke tweets promoten.
· Alleen betalen wanneer er geklikt wordt (CPC).
· Het bereiken van een specifieke doelgroep.
· Een uitgebreide analyse van de bereikte resultaten.

Social Catch biedt, met jouw doelstellingen in gedachte, ondersteuning in een slimme aanpak. De volgende doelstellingen zijn onder andere te behalen door middel van adverteren via Twitter:

· Het generen van meer naamsbekendheid.
· Meer traffic naar jouw eigen webpagina generen.
· Het generen van meer volgers op jouw Twitter Pagina.
· Het efficiënt promoten van jouw product(en)/dienst(en).

Leads 75%
Opt-ins 75%
Traffic 60%
Sales 40%
Branding 100%
Conversie 40%